14.4.09



Είμαι ζωγράφος χαράκτρια,και μόλις κατάφερα να στήσω έναν εκθεσιακό χώρο για να στεγάσω την δουλειά μου. Έχω μεράκι για την χαρακτική που είναι η μεγάλη μου αδυναμία καθώς η τεχνική διαδικασία για να φτάσεις στο τελικό τύπωμα είναι μια συναρπαστική διαδικασία, μια πορεία ανάμεσα σε χρώματα, σχήματα, υλικά και πολύ φαντασία.

Η χαρακτική για μένα περικλείει την τέχνη της ζωγραφικής και μου δίνει την ευκαιρία να δω ένα σχέδιο να ζωντανεύει σε κάθε τύπωμα με διαφορετικά χρώματα. Ένα ακόμα προσόν της αγαπημένης μου χαρακτικής είναι το γεγονός πως όταν ένα έργο φύγει από μένα, δεν στεναχωριέμαι ότι δεν θα το ξαναδώ, καθώς υπάρχουν αντίτυπα που μου επιτρέπουν να κρατάω αρχείο της δουλειάς μου και να ανατρέχω στα παρελθόντα έργα. Έτσι λοιπόν η χαρακτική γίνεται πιο προσιτή από θέμα κόστους απ' ότι η ζωγραφική, χωρίς να υστερεί σε ποιότητα.

Πέρα από τα αριθμημένα αντίτυπα, που ουσιαστικά είναι ίδια μεταξύ τους, υπάρχει και η τεχνική του monoprint, όπου ο χαράκτης είναι ελεύθερος να παίξει με τα χρώματα και να παράγει τυπώματα από την ίδια μήτρα σε διαφορετικούς χρωματικούς συνδυασμούς, που δεν αριθμούνται, αλλά υπογράφονται ως monoprints και αποτελούν μοναδικά χαρακτικά έργα.
Η χαρακτική και η σχέση της με το πολλαπλό αντίτυπο δίνει την δυνατότητα για διάφορες εφαρμογές στην ζωή μας. Έτσι είχα την ιδέα να ξεκινήσω να κάνω τυπώματα για προσκλητήρια , γαμήλια και βαπτιστικά, μοναδικά έργα τέχνης. Αν ψάχνετε κάτι εντελώς πρωτότυπο και με διαχρονική καλλιτεχνική αξία, για μια πρόσκληση που δεν μπαίνει στο συρτάρι αλλά σε κορνίζα, ελάτε να δείτε τι μπορώ να σχεδιάσω και για σας .

1993-98 Πτυχίο στη Ζωγραφικής από το ΑΠΘ.
1999-μέχρι σήμερα Χαρακτική στην ΑΣΚΤ.
2004 Υποτροφία στη Χαρακτική από το ΙΚΥ.
Ατομικές εκθέσεις
2007
-Σκεύη Ηδονής, Ένωση Ελλήνων Χαρακτών, Αθήνα.
Ομαδικές εκθέσεις
2008
-Η Ελληνική Χαρακτική Σήμερα, Κρατικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, Θεσσαλονίκη.
- Διεθνής Έκθεση Εx Libris, Λευκάδα.
-Έκθεση Νέων Καλλιτεχνών, Τεχνόπολη, Αθήνα
2005
-Impressit, Ένωση Eλλήνων Χαρακτών, Αθήνα.
-Dan Welden solar plate workshop, Μύκονος
2004
-Workshop Χαρακτικής Ίδρυμα RUNA, Βενετία.
2001
-Τα Εργαστήρια της ΑΣΚΤ, Αθήνα.
2001-2000
Printexpo, περιοδεύουσα Μπολόνια, Βερολίνο, Μαδρίτη, Βαρκελώνη, Μπιλμπάο, Μπέρμιγχαμ, Μπρίστολ, Κάιν, Βρυξέλλες, Κουένκα, Πόρτο, Στρασβούργο, Αθήνα.

Δεν υπάρχουν σχόλια: